maandag 7 december 2015

Creatijd?

Opeens zag ik dat ik al een hele tijd weinig heb blog over wat ik maak... dat is natuurlijk wel waarvoor ik met dit blog begon.
Nu stond het maken ook wel even op een laag pitje. Ik wil ook graag goed starten met mijn bedrijf en daar gaat redelijk wat tijd in zitten. Ik merk dat ik zoekende ben met bloggen, ga ik nog door, wat ga ik dan bloggen, hoe vaak.. vind ik het sowieso nog leuk genoeg om door te gaan? Ik weet het even niet zo goed, ga er maar eens goed over nadenken.
Maar goed, ik had nog geen foto's gemaakt van de omslagdoeken van de dametjes;



De onderste is wat kleiner aangezien die dame ook wat kleiner is. De kleuren kozen ze zelf bij de Z..man.

Van wat andere wol ben ik ondertussen begonnen aan


een witte. Die zal z'n bestemming ook nog wel vinden. Het haakt heerlijk weg terwijl ik wat tv kijk of thee drink met een vriendin. Patronen haken blijft een soort abracadabra voor mij, wie weet leer ik dat nog eens.

Voor wie het leuk vindt, sinds kort zit ik ook op Instagram.

Warme groet,
Christel




1 opmerking:

Nappi Poppenkleertjes zei

De dametjes zien er vast tip top uit in hun nieuwe sjaal.
Groetjes, Jannie