maandag 11 januari 2016

Prachtige quilts kado

In December kwam een lieve vriendin van ons over uit Canada. En wat de dametjes niet wisten en ik wel is dat er prachtige quilts voor hen in haar koffer zaten.
Na een middag thee drinken en bij praten haalden we de dames uit school en thuis bij de thee kregen ze hun quilt:




Hun ogen gingen stralen, de een deed haar trui uit en kroop onder haar quilt, de ander spreidde 'm uit en ging er heerlijk op zitten. Door de diversiteit van stofjes ontdekken ze steeds nieuwe dingen en leggen ze verbanden tussen henzelf, hun leven en de gekozen stofjes. Heerlijk!
Ze slepen hun quilts met zich mee van boven naar beneden en gebruiken ze tot nu toe iedere dag.
Zelf kregen wij er van haar een quilt bij ons huwelijk en tijdens onze thee sessie ontdekte ik dat onze de afgelopen bijna 12 jaar niet in de kast heeft gelegen maar altijd op de bank of op een kruk.

Warme groet,
Christel

 


3 opmerkingen:

Margriet Post zei

Geweldig cadeau! Alleen al het feit dat iemand zoveel tijd in iets voor jou wil steken. Ze zien er prachtig uit! Geen wonder dat de kinderen er geen mee zijn.

(PS: ik ben lekker aan het opruimen hoor, heb alleen het boek nog niet uit.)

CarlaK.be zei

Wauw, wat een hartverwarmend geschenk, echt prachtig !

Tinie zei

wat een prachtige quilts! Ik snap dat de meiden daar heel blij mee zijn. Dat zou ik ook zijn ;-) Lieve groet Tinie